Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Forsendelse og retur

1) LEVERING:

Ved handel i nettbutikken kan du velge å få pakken sendt i posten eller hente den på vårt kontor/ lager i Vågsmarka 7, 5680 Tysnes.

Ved henting på lager, ta kontakt på nettbutikk@windsor.no.

Bestillinger pakkes normalt samme eller neste virkedag etter mottatt bestilling.
Normalt vil varene sendes fra oss samme eller neste virkedag etter at bestillingen er pakket.
Alle leveringstider som blir oppgitt fra oss må anses som veiledende.

Levering med Posten:

Pakken leveres innen 1-3 virkedager og sendes som servicepakke eller bedriftspakke..

Vi gjør oppmerksom på at uavhentede pakker, vil bli belastet med et gebyr på kr 199,-. Gebyret blir trukket fra tilbakebetalingen.

Normal leveringstid med Posten er 2-5 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor.

Vi leverer kun varer til fastlands-Norge.

VIKTIG
Etter at pakken er sendt fra oss er det ditt ansvar som kunde å hente ut pakken fra postkontoret.
Pakker må hentes innen 14 dager fra mottatt varsel om at pakken har ankommet postkontor.

 

2) REKLAMASJON

Om pakken er skadet når du mottar den, skal reklamasjon skje til postkontoret/post i butikk hvor du mottok varen.
Om du har mottatt feil vare eller det foreligger en mangel med varen, kontakt oss på
nettbutikk@windsor.no hvor du tar opp den aktuelle feilen eller påberoper deg mangelen.
Vi vil kontakte deg for å finne en løsning snarest. Dersom kunden på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen utover det som måtte være avtalt med Windsor Door AS, betaler ikke Windsor Door AS disse kostnadene.

I følge Lovverket mister Kunden sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han eller hun ikke gir
nettbutikk@windsor.no melding innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget. Vi tillater oss å tolke dette som mindre enn 7 virkedager fra du har hentet pakken.

Vi gjør også oppmerksom på at du alltid må sjekke produktet for brudd på emballasjen ved mottak. Ved brudd på emballasjen, ta kontakt med oss for å avtale retur og eventuelt få tilsendt nytt produkt. Produktet må ikke være tatt i bruk ved retur.

Lov om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

 

3) BYTTE / RETUR AV PRODUKTER:

Innpakningen er en del av varen du har kjøpt og skal åpnes pent slik at produktet fremstår som nytt.
Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss, fyller du ut angrerettskjema og returnerer varen til Windsor Door AS. Vi vil da sende et nytt produkt når returnert vare er ankommet oss.

Dersom Kunden ønsker å bytte produkter må kunden selv bære returkostnader.

Returpakken sendes til:

Windsor Door AS

VÅGSMARKA 7
5680 TYSNES

Kunden er selv ansvarlig for retur av varer. Returpakken bør sendes med sporing dersom du ønsker sikkerhet for pakken din. Vi anbefaler at returpakker sendes med Norgespakke (www.posten.no). Sendes pakken som brevpost står du selv ansvarlig for tapet dersom pakken blir borte i Posten sin sendingsvei.
Vi aksepterer ikke rekommandert forsendelse eller postoppkrav som fraktmetode på retur.

4) AVBESTILLING:

  1. du angrer ditt kjøp før ordren er sendt fra oss, send en epost til nettbutikk@windsor.no hvor du ber om at hele ordren slettes. Du har nå angret. For din egen del kan det være lurt å beholde en kopi av e-post eller informasjon om hvem du har pratet med i forbindelse med at du angret, i minst 14 dager.

5) Installasjon og programmering:

Produkter leveres uten installasjon og programmering. Dersom du trenger bistand eller ønsker å bestille servicemann for å utføre arbeid vil du bli fakturert etter mergått tid. 

Angrerett

Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).
Skjema for angrerett sendes på epost sammen med leveringsbekreftelsen. Ønsker du å benytte deg av angreretten må du fylle ut dette skjemaet og sende det sammen med varen til oss.
Du har 14 dagers åpent kjøp hos oss (Angrerettloven § 11) og kan angre på ditt kjøp uten å oppgi noen årsak. Angrefristen løper fra den dagen du mottok varen.

Du har mulighet til å benytte deg av angreretten dersom varen du har mottatt fremstår som ny og ubrukt.

Tilbakebetaling skjer i samsvar med varens pris, du betaler kun returporto og ditt tilgodehavende blir oversendt din konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet returen.
Dersom varer returneres som postoppkrav vil pakken ikke bli hentet.

Viktig
Det kreves en aktiv handling fra deg for å angre på et kjøp. Det skal ikke være noen tvil om at du benytter deg av din angrerett. Saken skal behandles på en rask og smertefri måte for alle parter ihht. Angrerettloven.
Det stilles krav til deg som forbruker i henhold til Angrerettlovens § 11 og § 13. Dersom du ikke henter pakken og ellers forholder deg helt passiv, vil ikke dette ha gitt oss noen indikasjoner på at du angrer kjøpet. Du har da ikke oppfylt kravene i henhold til Angrerettloven § 11 og § 13 og mister da retten til å gå fra avtalen.

Vi gjør oppmerksom på at uavhentede pakker, vil bli belastet med et gebyr på kr 199,-. Gebyret blir trukket fra tilbakebetalingen.